Schrijf u in voor onze nascholingen

Als aios huisartsengeneeskunde kunt u deelnemen aan onze nascholingen voor huisartsen. Kom bijvoorbeeld eens kijken op de Sandwichdagen. Dit congres voor huisartsen is ieder jaar in maart én november en staat telkens in het teken van een ander onderwerp. Of schrijf u in voor andere scholingen. Houd het aanbod voor huisartsen in de gaten.

Profiteer van de korting

Vergeet niet een kortingscode aan te vragen. Als aios krijgt u namelijk 50% korting op onze nascholingen voor huisartsen. Let op: de korting geldt niet voor aios scholingen.

Maak een account

Lekker makkelijk een account. U vult één keer uw gegevens in en de volgende keer bent u met een paar klikken aangemeld. Tip: kies op het inschrijfformulier bij functie voor 'huisarts'. Wij houden u meteen op de hoogte van ons scholingsaanbod voor huisartsen.

Onderwijstalent gezocht

Vindt u het leuk om les te geven aan collega's of doktersassistenten? Dat kan bij KOH. Stuur een e-mail naar onze manager Nascholing & Accreditatie

oktober 2019

8 oktober
Wagro café: Praktijkvoering, zo moeilijk is het niet!
Nog 15 plaatsen beschikbaar.
22 oktober
Injecteren in hand en pols
Nog 6 plaatsen beschikbaar.
31 oktober
Injecteren in hand en pols
Nog 4 plaatsen beschikbaar.

Aios ontvangt 50% korting op nascholingen voor huisartsen

Vindt u het leuk om les te geven? Dan zoeken wij u.